Tisztelt Ügyfelünk, Partnerünk!
A koronavírus okozta megváltozott helyzetben továbbra is célunk, hogy partnereinket a lehetőségekhez és az igényekhez képest a lehető legmagasabb színvonalon és biztonságosan kiszolgálni!
Kollégáink, ügyfeleink és családjuk egészsége érdekében az egészségügyi intézkedéseket szigorúan betartjuk!
A COVID-19 járvány miatt kialakult helyzetre való tekintettel, az alábbi intézkedéseket hoztuk.
Kereskedelmi ügyintézés
Nyitva tartás idő: változatlan
Hétfő-csütörtök: 7.30-16.30,
Péntek: 7.30-16.00
A telephelyre érkezőket csak abban az esetben tudjuk beengedni, ha védőmaszkkal és kesztyűvel vannak felszerelve.
Házhoz szállítás
Állandó partnereink zavartalan kiszolgálása továbbra is elsődleges cél számunkra.
Ezért a terítőjárataink továbbra is a szokásos módon működnek.
Sofőrjeink a szükséges higiéniás felszereléssel ellátva, és a lehető legnagyobb körültekintéssel végzik munkájukat. A budapesti kiszállítás pénteki napon a járvány időszakában szünetel.
A megrendelt terméket kérésre futárszolgálat segítségével is el tudjuk juttatni Önökhöz.
Rendelésfelvétel – gyártás
Az irodai és üzemi munka a továbbiakban is zavartalanul folyik. Munkatársaink biztonsága érdekében hozott intézkedések miatt a gyártásban az eddigi megszokott időpontokhoz képest néhány nap csúszás elképzelhető.
Raktárkészleteinket a lehetőség szerint feltöltöttük, a webáruházban a készleleten lévő termékeinket megtalálják.
Jelen intézkedések visszavonásig érvényesek, ezt az országos intézkedések írhatják felül.